3 Eylül 2017 Pazar

YENİ SAÇ RENGİM&ÖNCEDEN DİKTİĞİM TAKIMIM&VE ÇOK ÖZLENEN KIRMIZI RUJUM

Herkese merhabalar, nasılsınız görüşmeyeli hanımlar... Uzun zamandır kullandığım turuncu saçlarımı (bakır) dün gittim ve kahveye çevirdim, ama içinde yine bakır ışıltı var.


Sırf kırmızılar adına bu değişimi yaptım dersem inanın. Çünkü öyle özlemişim ki kırmızı ruj sürmeyi, kırmızı bişeyler giyinmeyi 😍


3 kuruş fazla olsun kırmızı olsun dimi 💖


Buda öncelerde diktiğim dantel etek ve yelek kombinim. Yeleğim kısa kot şortlarlada çok sportif ve havalı, Topukluyla giyincede gayet şık bir takım oluyor...


Havalı yeleğim benim 💖 Streç kot ve kısa kot şortlarlada çok şık duruyor, kendisi yine en sevdiklerimden olur 😍


Aman da amann kahve ve kırmızı çokda hoşş oldular. Siz arkadaki fona bakmayın lütfen 🙈


İşte benim en sevdiğim meşhurr kırmızı rujum 😍😍 Yıllardır üzerine kırmızı ruj tanımam, farklı tonlarıda kullanıyorum ama bunu nedense çok seviyorum 🤗


Buda açık hali ❤ Tam bir aşkk rengi. Neyse, çok gevezelik etmeyeyim, umarım sizlerde beğenmişsinizdir. 
Kendinize çok iyi bakın, sevgiyle, saygıla ve sevdiklerinizle birlikte kalın...

Irmak 🤗












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder