18 Ağustos 2017 Cuma

DIY: PORTFÖY ÇANTA

Herkese merhabalar,
İnstagramda sevgili @siyahdantel in başlatmış olduğu #kotunusüsledantellekombinle etkinliği için neyi kessem acep diye düşünürken aklıma niloşumun olmayan eteği geldi 😄 Koca popişli kızıma dar gelince etek dolapta kalakalmıştı. Niyetim zaten başka bişeye dönüştürmekti derken bu etkinliğe kısmet oldu.


Danteller kombinleme olunca bende şöylee çekeyim dedim ama alttaki dar kot etek maşallah kayık gibi çıktı 😅


Ben bu şekilde portföy el çantalarını çok rahat kullanıyorum. Özellikle iş seyehatlerinde az yer kaplaması sebebiyle çok kullanışlı ve pratik.


Elimde siyah kapitone vardı, içini kapitoneyle astarladım. Birde fermuarlı para cebi yaptım. Böylece kartlar ve paralar derli toplu çantanın içinde karışmamış oluyor.


Buda çantamın çanta olmadan öncekii etek hali. Tontik Nilime olmadı valla 🙈


Ben çantamı aldımmm kullanmaya başladım bile 😍😍😍 


Şöyle bi çıkıp antalya turu yapayım bariii. Zaten bu gidişle antalyaya yerleşicimm ben. Ayın 10 günü ya burda ya rusyada geçiyor 😄 Bari birinden birine yerleşeyimde gitgel olmasın habire.  Umarım çantamı beğenmişsinizdir. Kendinize çokk iyi bakın, sevgiyle saygıyla, sıhhatle bakın. 
Irmak 😙😙😙💖🍀🐘









6 yorum:

  1. Aa cok güzel olmuss. Benim kizimada hersey oluyo mübarek. 😂 Güle güle kullan 💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehehe ozaman küçülünce faaliyete geçiceksiniz 😄 Çok teşekkür ederim, beğenmenize sevindim🤗😚

      Sil
  2. Rusya soguk olur, bosver, Antalya da cok nem li oluyor. Hay allah ama sicakta iyidir yaa:)))
    Portfoyun cok chic olmus. Guzel (is)gunlerinde kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Antalya güzel yaaa ben seviyorum. İstanbuldan neme alışığız zaten nolcakk 😄😄😄 😚😚

      Sil
  3. Çok cici olmuş. Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil