22 Eylül 2017 Cuma

VIETNAM DA YEREL MODA

Herkese merhabalar, bu aralar dikiş dikemiyorum, yada çokk hızlı bir iki saatte dikilebilecek şeyler dikebiliyorum. Malum yaz dönemi henüz bitmediğinden iş yoğun. Evde de herzamanki güzell kızlarım 😍Onlar uyanıkken dikiş dikmiyorum, kızlarımın vaktinden çalmak istemiyorum, anca onlar uyuyacaktaa ben odama geçebilecem 😄


Neyse çokk kısa bir post olucak bu. Şuanda Vietnemdayım. Çok kalmıcaz sadece 24 saat, böyle yazınca çok uzun yeterli bi zaman gibi gözüksede bizim için değil. Çünkü tüm gece uyumadan geliyorsunuz, geldiğinizde uyumanız gerekiyor haliyle. 8 saat uyusak geriye kalıyor 16 saat, ee bu 16 saatinde en az bi 8 saatini uyuyarak geçirmeniz gerekiyor çünkü 16 saat sonra tam üniformalı dönüş için hazır olmalısınız. Geriye kaldı 8 saat, artık yemek mi yeris, hava mı alırız bu kalan saatte Allah biliyor (2saatte iş öncesi hazırlığı çıkarsak tabi bize kalan 6 saat) 😄


Evet, bende geldim ve hiç uyumadan arkadaşlarımla gece pazarına gittim. Niloşumun bademciklerin gereğinden fazla büyük, doktorlar ameliyat diyor ama benim kızım henüz sadece 2 yaşında. Kafam dağılır diye takıldım ekibin peşine. Bakın kalem kutularına 😄❤


Hasır çantalar burda da var, hemde pelikanlı falan. Moda her yerde moda. Arkakarında duran kot çantalarda çok hoştu 😍 El yapımı


Çantacılara toplu bakış. Fiyatları çok yüksek söylüyorlar, ama aşırı derecede pazarlık payı var. 😘


Kirazlı hasır çantayı gözden kaçırmadığınıza eminim. Hasır çantası olanlar bence yaz için böylr tak çıkar bir aplike hazırlayıp kullanabilirler. Benim mi, benim hiç hasır çantam yok 😂 Nedense hiç alma ihtiyacı hissetmedim 😉


Bunlarsa tahtadan yapılma çanak tabaklar. Renkleri ve modelleri muhteşem 😍 Hatta vazolarıda var ama çantamda yer olmadığı için alamadım malesef. Bi dahakine kesin alıcam ama 👍


Akşam yemeği zamanı geldii tabi.


Midyeler, karidesler, salyangozlar hepsi canlı canlı. Siz seçiyorsunuz onlar alıp hemen arkada duran mutfakta pişiriyorlar.


Istakoz mu 🤤


Nasıl kıyılır bu güzelliğe yaa, hadi karides falan tamam da kaplumbağa ne yani 


 Ayy biz insanlar ne fenayız, kalbi atan her şeyi yemeğe meraklıyız sanırsam. Ama ben yemedim gerçekten 🙈




Neyse yemek faslını geçim. Bunlar diğer süs eşyaları. Bu arada bangkokda bu heykellerini süs eşyası olarak kullanılmasına kızıyorlar. Burda bişey demediker ama süs eşyası olarak çok şirin duruyor bu tontik adamlar 😗


Bu kitap ayraçlarını aldım küçük bir kızdan. Yerel vietnamlı kızlar


Buda Minik Roa, çok tatlı baksanıza 😍 Normalde kucağıma almam ben ama bu tatlış kız resmen kucağıma atladı benim ❤🍀😍

Bende sevdim tabii fırsattan istifade 🤗  ben şimdi dönüş yoluna çıktım bile. 

Neyse, az çok vietnam pazarınıda gezmiş olduk. Kendinize çok iyi bakın, sevgiyle kalın 😘😘😘 


Irmak ❤❤❤






2 yorum:

  1. Ay kaplumbağa da mi yiyorlar. Yok ya ben çok klasik canlıları yiyorum. En fazla dana. Tavuk da işin tadını kaçırdı hormon ala ala:)) Balık da pek sevmem. Yaparsam da hamsi kızara kızara cipse döner ben de balık tadı gelmesin diye. İşte benim canlı yemeğim bu kadarcık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla yiyorlar, heleki pişirmelerini görseniz canlı canlı pişiyorlar 🤤 Ben şahsen karşıyım canlı canlı pişmelerine ama adamlar alışmış, normal onlara göre. Er türünden de balığı çok severim, palamutu hamsisi levreğii ohh miss bence 😄😚😚😚

      Sil