30 Eylül 2017 Cumartesi

PENYE ETEK &KİMONO TAKIM KIZIMA

Herkese merhabalar, dün gece kaşınıp kaşınıp kabarmamdan sebeb çalışamadım, bende evde kaşınmaya devam ettim tabi 🤤 Bir sinel ısırığı nelere yol açıyor alerjisi falan. Neyse bende boş durmadım tabii, kızıma hemen bir etek ve kimono yelek diktim. 


Kumaşımı uzun zaman önce almıştım, öylecenee duruyordu kenarda kızlara bişey olabilmek için.


Kalıp olarak nehirin giydiği siyah dar eteğini ve bir tişörtünü kullandım. Tişörtün boyunu yelek oldupu için biraz uzun tuttum tabii 😂😂 çok değil canım, 3-5 sene daha giyer nehirim 😍😂


Ve işte dersten çıkan ve kostümünü beğenen prensesim 💖


Arkadaşımız maya ile 😍


Daha fazla foto koymak isterdim ama maleser kompleksli mankenim bu kadarına izin veriyor 😚  bunada şükür.

Bugün Muharrem ayının 10. Günü, aşuremide kaynattım, süslemesi kaldı bi tek.  Ben şimdi kaselerin başına geçim, hepinize hayırlı bolluklu bereketli günler geceler dilerim 😚😚😚🍀🐞

Irmak







10 yorum:

  1. Saglıkla giysin canım ahh o fotoğraf çektirmeme huyu minicik Durucugumda da var direkt yüzünü o kadar az çekebiliyorum ki:)))
    Geziyorsun dinleneyim demeden dikip üretiyorsun bravo kuzum sana ellerine sağlık .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geç cevap verdiğim için özür dilerim, bazen birazdan cevaplarım diyip unuyorum 😔 Kızlarımız sağolsunlar çokk gözü açıklar artık, resmen tripe giriyor gel poz ver diyince 😄 canları sağolsun olsun

      Sil
  2. Oyyy güzellik nasıl şeker olmuş ;))

    YanıtlaSil
  3. Yanıtlar
    1. Anca dönebildim blopa, çok teşekkürler. Hemen gidiyorum sizi izlemeye şimdi 😍😚😚

      Sil
  4. kızınız çok sevimli maşallah... ellerinize sağlık... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geç yazabildim ama kusuruma bakmayın. Çokm teşekkür ederim 😚😚😚😚

      Sil
  5. Can can bu bebeler marifetli anneleride hiç boş durmaz diker giydirir sen gibi çalışkan hanımlara bayılıyorum tatlım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizin gibi güzel, marifetli anneler önümde oldukça tabii bende idol olarak görüp elimden geldiğince bişeyler yapmaya çalışıyorum 😍😚😚😚

      Sil