21 Haziran 2016 Salı

KİMONO DİKTİM SONUNDA

Merhaba herkese. Dün gece yemedim içmedim, sabaha kadar da sürsee oturdum kendime bir kimono diktim.


Ben kalıpla diktim kimonomu. Çünkü en son kendim leopar desenli kumaştan pratik kesim yapayım dedim olmadı. Hala düzeltilmek için bekliyor kenarda.


Kumaşı instagramdan birparçakumas tan aldım. Aslında kumaş almıyorum uzun zamandır çünkü elimde bir sürü kumaş var. Ama bu kumaşı görünce rengine bayıldım. Mint yeşili ve pembe güller süper.


Beyaz pantalonumlada çok beğendim valla ne yalan söyleyeyim :) 


Ayakkabı olarak aslında dolgu topuklu spor bi sandaletim vardı. Ama inanmıcaksınız bulamadım. Nereye gider napar anlamadım, ayaklanmadı ya bu ayakkabı.


Canım anneme dün gece dedim ki "ben bu kumaşı dikip yarın nehirin okul resitaline giyinicem". Çok şükür olduda :)


Bugün anaokulu resitali vardı minik kuzumun. Malum süslenmemiz ondandır. Neyse şimdi kısa bi tatile gidicez kısmetse. Gelince tekrar görüşmek dileğiyle, sevgiyle sağlıkla mutlulukla kalın.
Irmak






8 yorum:

  1. İyi tatıllerrrr,iyi günlerde giyy :))

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkürler, görüşmek üzere...

    YanıtlaSil
  3. Valla ne yalan soyleyeyim, bende cok begendim:)) O ayakkabilar arada dinlenmeye gidiyorlar sanirim, bendede oluyor cunku:)) Hangi kalipmis bu, cok begendim, laf aramaizda cokta pis kopya cekerim:))
    Guzel gunlerde kullan vede iyi tatiller. O minik parmagi ucundan isiriverin benim icin:)) Azicik ama!!! :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, Creazion dergisiydi ama eski sayılardan, eve dönünce bakıp size yazarım tam sayısını. Ayy o parmakları ve bütününü ben gün ısırıyorum zaten, bi kerede sizin için ısırırım nolcak :)))

      Sil
  4. Nasıl güzel olmuş.Rengi de çok güzel. Bu yıl çok moda bu kimonolar. Özellikle tatildeyken çok iyi oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, beğenmenize çok sevindim :)

      Sil
  5. Merhaba, bende 1 ay önce diktim araya ramazan girince görüntülemeyle uğraşamadım sizinki şahane güzell günlerde giyin prensese de maşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, çok rahat bişey bu kimonolar, bir tanede şifondan dikicem inşallah :)

      Sil