21 Haziran 2016 Salı

PANTALON VE YELEK TAKIMI

Herkese merhabalar. Elsa çılgınlığımız hala devam ediyor gördüğünüz üzere. Artık ne zamana biticek diye düşünmek istemiyorum ama bitincede eminimki yerini bir başka prenses alacak :))



Canları sağ olsunda, napalım. İnsan evlat için neler yapmaz ki dimi.



Çizgili kumaşımızdan nehirin isteği üzerine elsalı bir sırt çantası dikmiştim hatırlarsanız. Buradan ulaşabilirsiniz.



Kalan kumaştandan da pantalon yelek yaptım kızıma, tabiii çokda beğendi yine. Pantalon pijama modeli 😁 beli lastikli kolay bi model. Ama bacaklarına yapışmadığı için nehirin çok sevdiği bi model oldu.



Yeleğimizide nehirin bir tişörtünden kalıp kullanarak kestim. Önünde ilik ve düğme yok. Yakasına da dantel geçtim. Mavi beyaz olunca çok erkeksi geldi çünkü bana. Kumaşım az kaldığı için verevden biye çıkaramadım, bende yakasına ve kol evlerine saten biye diktim. Biraz sırıttı sanki ama napalım, idare edicez artık :)


Bu arada kol evlerini ben dikip biyeyi öyle takmıştım. Amaa bir püf noktası öğrendim, esnemeyen kumaşlarda önce biyeyi dikip yan dikişlerini sonra yapmak gerekiyormuş. Buda kulağıma küpe oldu tabiki 🤔



Buda biyenin dikilmiş hali :)



Kar tanelerimizde baby&bride dan arzu hanımın hediyesi bize. Niloşumun 6 ay kınasında keçe magnetlerini yaptırmıştım arzu hanıma. Çok güzel ürünler hazırlıyorlar, insanın hepsini yaptırası geliyor valla :)



Umarım sizlerde beğenmişsinizdir. Güle güle giysin annesinin kuzusu, balı... Sevgiyle, sağlıkla,sıhhatle, güzel günleriniz olsun.
Irmak

2 yorum: