1 Temmuz 2016 Cuma

Artık Benimde Bir Instagram Hesabım var :))

Herkese merhabalar. Uzun zamandır dikiş bloğum için instagram hesabı açmak istiyordum. Ama aynı telefonda iki hesap nasıl olur diye bakındım durdum. Aslında kendi instagram hesabım var ama ordan pek diktiklerimi paylaşmıyorum.
Sonra birkaç program varmış, onları bakınırken vazgeçtim. Dedim şimdi telefonumunda ayarlarını bozmayayım. 
Geçen akşam tak etti ve dedim ki napim canım, artık birinden çıkış yapar diğerine geçerim, olsun ve dikiş bloğum için bir hesap açtım.


Beni instagramda artık nehrimarifetirmak olarak bulabilirsiniz.
Bu arada yeni bir özellik eklenmiş ve hesaplar arası değişim yapmak çok kolay. Okadar sevindim ki inanamazsınız, yani artık sürekli giriş çıkış yapmak yerine bir tıkla hesap değiştirme de tamam :))

Profil sayfanızdan sol üstteki kullanıcı adınıza tıklıyorsunuz ve hangi hesabı isterseniz ona geçiş yapıyorsunuz. Bu kadar basit :)

Kendinize çok iyi bakın sevgili blogger arkadaşlarım, Allah'a emanet olun...
Irmak


1 yorum: