10 Haziran 2016 Cuma

NEHİRİME KLOŞ ETEK

Herkese merhabalar. Nehirim için verevden kloş bir etek diktim.



İnanmıcaksınız ama bu kumaşı rahmetli ananem daha ben çocukken bana almıştı. Eskiden minik bir minibüs ile mahallelere kumaşçılar gelirdi. Ananem kendine basma eteklik kumaş alırken bende bu kumaşı beğendiğimi söylemiştim ve oda bana bu kumaşı almıştı.



Annen sanada etek diker kızım demişti ananem, hatta iki farklı desen almıştı ama diğerinden annem kendine bir namaz eteği dikmiş ozaman. Bunuda benim için saklamış. Yaklaşık 26 yıl öncesinden bahsediyorum, daha okula bile gitmiyordum.



Çok dugulandım annem kumaşı bana verince, ne güzel dimi, yıllar sonra rahmetli ananemden bir hediye aldım. Bende kızıma kloş bir etek kestim,  kızımda büyük ananesinin yadigarını giydi. 


Irmak(Anne): Hadi kızım, çıkar üzerini okula gidiyoruz.
Nehir: Hayır anne, ben bu eteğimle gidicem.
Irmak: Tamam ama ozaman altına muz çorap giymen gerekiyor, hava serin biraz.
Nehir: Tamam giyerim ama kelebekli olanları giyicem, kelebekler çiçekleri sever dimi anne
Irmak: Evet severler kızım
Nehir: Çiçeklerden balda alırlar mı anne arılar gibi?
Irmak: Çiçeklerin balını yerler ama arılar gibi bal yapamazlar kızım, hadi geç kalıcaz okula çabukkk


Nehir: Anneee,nil de bu etekten istiyormuş, nilede dikermisin?
Irmak: Tamammm, dikerim
Nehir: hadi diksenee...
Irmak: Seni okula bırakayım, gelince dikerim ben annecim


Nehir: Anne bakkk, kelebekler eteğimdeki çiçekleri yemeye geliyorlar, ya eteğim bitersee 😢
Irmak: Saçmalama annecim yaa, onlar resim 😲



Umarım beğenmişsiniz, çok duygusal oldu benim için bu çalışma. Tatlı nehirimde çok beğendi tabii, cıvıl cıvıl renkler, pembeli mavili.

Güle güle giy minnoşum artık. Tekrar görüşmek üzere, sevgiyle, sağlıkla, sıhhatle kalın.
Irmak

2 yorum:

  1. maaşallah çok tatlıyız Allah nazarlardan korusun prensesi,
    etek te çok şirin sahibesi gibi :)
    sevgiler canım..

    YanıtlaSil