17 Temmuz 2016 Pazar

OYUNCAK BEBEK ÇANTASI VE ELBİSESİ

Herkese merhabalar. Güzel kızımın isteği üzerine, gece uyku tutmayınca oturdum ve bir bebek çantası diktim.


Sürekli yok biboronu nereye koycam, bezi nereye koycam diyip, kağıt torbalarla geziyordu evde. Bende poplin kumaştan içi astarlı şık birçanta dikeyim dedim kuzuma.


Buda tabiki bebeğimiz ve çantasıyla takım elbisemiz. İnanın 5dk da yaptım ben elbiseyi, tepemde dikildi durdu minnoşum anne hadi hadi diye :)))


Bebek elbisesi olurda yakasında danteli olmaz mı! Hahah tabiki olur...


İşte bir bebek elbisesi ve bebişimizin malzeme çantası :) Kızçem çok beğendi, sabahtan beri elinde bir otarafa bir bu tarafa gezdiriyor bebişini :) O mutluysa anne mutlu 😊


İşte bebek aramızda gezemelere devam...


İşte böyle, can sıkıntısından yaptık bişeyler işte. 
Bu arada Ülkemizde yaşanan olaylardan dolayı çok üzgünüm, hala içim cız ediyor yaşadıklarımıza. Neler oluyor böyle ülkeme, yaşananlara, söylenenlere, yapılanlara inanamıyorum. 

İnsanlara yapılanlar, askerimize ve polisimize yapılanlara dicek söz bulamıyorum.  Hangi müslüman kendi din kardeşine, kendi askerine  vatanı savunduk diyip linç eder, öldürür??? Bu mudur müslümanlık? Ve bide sanki güzel bişeymiş gibi önlerinde fotoğraf çekinirler??? 

Allah aşkına, eskiden Peygamberlerimiz savaşırken öldürdükleri insanlara böylemi etmişlerdi? Öldürdükleri insanlarla övünmüşlermiydi? Eminim ki hayır, eminimki onlar savaşta dahi olsa öldürdükleri insanlar için üzülmüşlerdir. Müslümanlık bu değil. 
Ülkemi bölmeye çalışanlarıda, ülkeme zarar vermeye çalışanlarada, müslümanlık adı altında dini alet edip insanlığı hiçe sayanlarıda Allah nasıl biliyorsa öyle yapsın 🙁
Kim yaptı, neden yaptı bilmiyorum bu darbe adı altında yapılanları. Allah kat be kat vericektir cezalarını, benim Allah'ın adaletinden hiç şüphem yok.
Türk milletinin istediği zaman ne kadar güçlü olduğunu herkes tekrar gördü. Gördü görmesinede keşke o kendini bilmezler olmasaydı.
Keşke bu gücü o vakıfta tecavüze uğrayan küçük çocuklar içinde kullanıp birlik olsalardı. Keşke terör örgütleri yakalandığında da birlik olup güçlerimizi gösterebilseydik. Keşkeler bitmez malesef...
 Allah hepimizin yar ve yardımcısı olsun.

Allah'ım Ülkemizi ve bu ülkenin vatandaşlarını korusun.  






3 yorum:

  1. Nasıl cici olmuş,onların mutluluğu herşeye değer,ellerine sağlık canım..Ne güzel çocuk olmak,tek derdin oyun,ahh ülkem,daha neler göreceğiz kaygısıyla yaşamak ne zor..

    YanıtlaSil
  2. Öyle, yavrularımız mutlu olsun, can onlar :) Allah evlatlarımızı bizlere, bizleride evlatlarımıza bağışlasın :) En kısa zamanda da bu yaşananlar artık son bulsun, bu ülkede herkes kardeşçe sevgiyle yaşasın. Başka Türkiye yok, olamazda zaten..

    YanıtlaSil
  3. Merhaba, ben mesajınızı yeni gördüm ve kaçırdım, inşallah bundan sonraki çekilişleirnize katılacağım, takibe aldım sizi :)) sevgiler

    YanıtlaSil