16 Ekim 2014 Perşembe

KADİFE PANTALON



www.baykumas.com dan almış olduğum bu fitilli yeşilli kadife kumaşla kızıma beli lastikli pantalon diktim.


Kızıma daha önceden dikmiş olduğum pijamadan (henüz yayınlamadım çünkü 3 tane daha yapıcam) kalıp çıkardım ve kestim.


Belinede ayrıca kemer kestim,içine lastik geçirmek için. Şu bel olayını tam yapamıyorum, halbuki kumaş kalın, direk belini kıvırarakda yapılabilir ama ön kısa arka uzun olduğu için düzgün çeviremiyorum. Oyüzden bende ayrı kemer dikip beline tünel yaparak ekliyorum.


İşteee, belini tamamlayıp lastiğide taktım ve işte küçük mankenim huzurlarınızda...


Prensesim hemen poz verme aşamalarına girdi bile.


Bende fırsattan istifade ettim tabi büyük zevkle :)


Rahat rahat sıcacık giyip gezicek artık prensesim.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder