6 Ekim 2014 Pazartesi

Anne Kız Bir Örnek

ANNE KIZ BİR ÖRNEK KLOS ETEK


 Ahh bi kumaş pazarına gitsem,  neler alicam dikmek için ama boş günlerim bi türlü denk gelmiyor. Hep duyuyorum insanlardan şu fiyata bu var falan diye ama gidicem bende en kısa zamanda...


Evimizin yakınındaki tuhafiyeden almış olduğum bu pamuklu ama incecik yeşilli kumaşla kızıma ve kendime yarım kloş etek diktim. Aslında internetteki tam kloş modellerinin nasıl bakıldığına bakarak yaptım tüm işlemleri ama kendi eteğimi kestiğimde bi baktımki nerdeyse 44 beden birine olacak şekilde büyük.


Nerde neyi yanlış ölçtüm bilmiyorum ama ben boyunu normal ölçülerden fazla (dizin hemen altı olsun istemiştim) kestiğim için, eteği yarıdan söküp tek parçayı birleştirerek kendime uyarladım.
Beli kemerli ve gizli fermuarlı. Hatta ilk ilik açma işlemimide gerçekleştirmiş oldum böylece.


Nehirin eteğinin beli lastikli :) Daha kolay oldu tabi. Üzerine beyaz t-shirtlerimizi giydik, beyaz ayakkabılarlada tamamladık. Bu etekleri dikeli 1 aydan fazla oldu aslında ama benim yeni bir blog açmam uzun sürdü. Kızımın bloğuna koydum tabii o ayrı ama artık kızımın bloğuna kendimle ilgili çalışmaları koymak istemediğimden kendime bu bloğu açtım. Tekrar görüşmek üzere sevgili dikiş severler...
Irmak








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder