22 Mayıs 2018 Salı

JÜT İPİNDEN ÖRDÜĞÜM ÇANTAM

Herkese merhabalar sevgili blogger arkadaşlarım. Allahın izniyle Ramazan ayına geldik, Allah oruç tutan tutmayan,bıl bol ibadet eden kalbi gönlü temiz kullarının dularını, ibadetlerini, oruçkarını kabul etsin 🙏
Çok beğenerek ördüğüm ilk jüt ipinden çantamla karşınızdayım 😍


İlk örgü çantam olarak ben çok sevdim ❤ Henüz astarını dikemedim ama astarsız bile çok rahat kullanılır denedim kesin 😄


Önü ve arkası aynı, sadece ben fiyonk ile ön tarafını belirledim. Yapılışıda çok basit, sadece sık iğne ile direk örmeye başlıyorsunuz 😊


Ben 25 zincir çekerek başladım çantaya, zincirden sonra çektiğim zincir üzerini sık iğne ile tamamladım, daha sonrada her iki başladığım noktalara iki sık iğne yaparak devam ettim.


Ben 7/8 sıradan sonra bi sıra kafes yaptım, adı kafesmidir bilmem ama işte o pencereler 😄 Arasından renkli kurdelalar veya fular falan geçiririm diye düşündüm, iyikide yapmışım, ilk kombinim siyah kurdela ile oldu vede çok şık durdu 😍


Tam olarak bu iplerden 4 adet kullandım. 5tl ye almıştım ucuzcu pazarından, 5. İp ilede saplarını diktim.


Çantamın sapları el emeği, göz nuru 😍 İnstagram vesilesi ile tanıştığımız sevgili Gülçin hanımın hediyesi 😍 Kadıköy buluşmamızda hediye etmişti bu güzel çanta saplarını, o gündür bugündür nasıl bir model yaparım diye düşünüyordum, bence sonuç çok güzell oldu ❤ Tekrar teşekküre ederim bu güzel hediyeniz için 🤗

Astarlamasınıda bitirince artık kombinli haliylede bir post hazırlarım sizlere 😙
Kendinize çok iyi bakın, sevgiyle saygıyla ve sevdiklerinizle birlikte kalın 

Irmak 😙


7 yorum:

  1. Cok sahane olmus, ellerine saglik. Osiyah kurdela ile tam chic'lik yakalamissin. Guzel gunlerde kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, siyah kurdela bi çikolata ambalajınındı, saklamışım bi işe yarar diye vallahide yaradı 😃 Arada değiştiririm de ben onu hehehheh 😉❤😚

      Sil
  2. Çok cici olmuş , kurdele de başka bir hava katmış. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  3. Cok begendim canim arada kurdela rengini degistirerek de kullanabilirsin kitafetlere gore💖😘

    YanıtlaSil
  4. Ne maharetlisiniz elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  5. çok güzel olmuş çantanız.Bu yılda bu çantalar favori.bende örmek istiyorum ama başarabilir miyim bilemiyorum.örgü ile aram pek iyi değil çünkü :))

    YanıtlaSil