1 Mayıs 2018 Salı

ANVELOP ÇİÇEKLİ ELBİSEM

Herkese merhabalar, nasılsınız sevgili arkadaşlarım? Havalar iyicene ısındı, haliyle gönlümüzde ısındı tabii 😄 Bende bu güzel havalara ithafen çiçekli bir elbise dikeyim dedim, hemde Burda dergisi son çıkan pratik dikiş sayısında gördüğün elbiseyide bi denemiş olurun dedim. Ayrıcada sevgili Sedacığımın #elbisebahçesi etkinliğinede katılırım. Ee daha ne kaldıki dimi 😄


İşte elbisemiz 😍 kalıp son çıkan burda pratik dikiş sayısından, model dikimi çok kolay, öyle uzun uzadıya uğraştırmıyor. Ben sadece üst bedeni 40 beden keserken belden itibaren 42 bedene doğru genişlettim. Tam üzerime görede oldu böyle 💖


Kumaşım esnek olmayan bir penye. İnsagramdan almıştım, aslında rengi daha canlı daha koyuydu ama yıkayınca öyle bir boya verdiki inanamazsınız 😒


Kumaşın yıkandıktan sonraki hali, epey soldu ama uzaktan fena durmuyor sanki 😄


Bakın burda da sağ tarafta yıkanmadan önceki hali var. Neredeyae bordo zeminliydi kumaşım, malesefki burdaki penyelerimin hepsi yıkanınca boya verdi ve soldular. Artık böyle model denemeleri için ve evde giyilmek üzere değerlendirilecekler. 


Neyse modelimiz güzel oldu ama. Bi daha bu model çalışırsam bel kemerini daha kısa tutup dolamadan bağlanacak şekilde yapıcam.
Hepinize güzel hayırlı baharlar olsun. Dün gecede kandildi, Allah iyi niyetli tüm duaları kabul etsin inşallah 🙏💖
Sevgiyle saygıyla sıhhatle ve sevdiklerinizle kalın.

Irmak 😚💖


6 yorum:

  1. Sağlıkla giy canım çok güzel ve rahat bir model.Boyama riski olan kumaşlarını akşamdan tuzlu suya bas ertesi günü yıka bu kotlarda da kumaşlarda da işe yarıyor . sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, aaa daha bu kumaşlardan farklı bir iki parçan daha var, korkudan yıkayamadım. Çok teşekkür ederim,tuzlu suyu bi deneyeyim. Yoksa çok üzüldüm solmalarına renklerin

      Sil
  2. Boya vermeden onceki hali gercekten cok guzelmis. Uzuldum, yazik birde hepsi boya vermis:(
    Bu modelde bir terslik mi var? Kollardan gogus ucuna dogru bir potluk olusmus? Onu duzeltirsen evet basit ve chic bir model. Guzel gunlerde kullan canim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi yaa 😒 Aslında annem için almıştım bu parçayı ama boya veripte solunca tabii soluk soluk veremedim. Göğüs yokki doldurmuyor boşlukları 😂 üzerini 40, alt kısmı 42 beden kesmiştim ama üzerini 38 de kessem olurmuş 🙈 Çok teşekkürler 😙😙😙

      Sil
  3. Çok güzel olmuş. Soluk halini de sevdim ben :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, solmasa iyiydi ama yapcak bişey yok 😙

      Sil