11 Şubat 2017 Cumartesi

Nehirime Pijama Takımı 😍

Merhaba sevgili blogger arkadaşlarım,
Karşınızda Nehirime diktiğim pijama takımıylayım dicektim ki baktım nehirin pozları pijama takımını bastırmış 😂😂😂❤


Aslında sırada kendime bir elbise dikmek vardı ama derginin paftası yer yarıldı içine gitti sanki. Çöpe falanmı atıldı acaba yanlışlıkla bilmiyorum, inşallah çıkar bi yerlerden 🙏


Bu kumaş epeydir duruyordu dolapta. Geçen gün nehir görünce "anne bana pijama dik bundan" diye tutturdu. Emrin başım üstüne miniğim dedim ve bu sefer kalıp çıkararak kestim kumaşları. 


Desenler çok iri, bir desen pantalonun ön yüzünü komple kaplıyor, bu yüzden düzgün durdun diye tam desenleri ortaladım, haliyle epeyce kumaş ziyanlığı oldu, ama öbür türlüde çirkin olurdu napim. Zaten epi topu 1m lik bir penyeydi kendisi.


Hal böyle olunca üst kısmı için kumaş yetmedi, bende sadece kollarını bu kumaştan biçtim. Bedenini beyaz yaptım. 



Önünede bir aplike kondurduk mu tamammm 😁😁😁


Saçınada bi süpriz yapim dedim ve saç bantı yaptım. Üzerinede nehirin bir tokasından kalma pembiş top vardı, onu diktim. Takıcağını düşünmemiştim ama görince çok beğendi ve rüşvetsiz hemen takıverdi kafasına 🙏🙈😀😚


Kol ve alt parçaların uçlarını epey uzun kesmişim. Minişimi gözümde nasıl büyüttüysem artık 😀 Ama nehirin ölçülerine göre kalıp çıkardım beden seçtim, ama büyük oldu. 


Kol ve paçaları bir kat kıvırdım tekrardan giydikten sonra, oldu bize duble paça ve kol 😁 Neyse seneye, sonraki seneye ve daha sonraki seneyede giyer artık 😅


Resimlerden de anlıcağınız üzere en az 30 tane falan poz çektirdi hanımefendi... neyse hepsini koymak niyetinde değilim tabii, ama uzun zamandır da yazmayınca ve dikişde dikemeyince hem çeneme hem elime vurdu anlaşılan.

Burda Dergisi 2015/10
630nolu model svetşörtt
Burda dergisi 2015/10
635 nolu model dar pantalon/tayt

Kendinize çok çok iyi bakın, sevgiyle, sağlıkla, sıhhatle ve sevdiklerinizle kalın.
Irmak ❤😚




13 yorum:

  1. ya ikiyi tüm takımı aynı kumaştan dikmemişsiniz, beyaz kumaş ayrıca bir tatlılık katmış Nehir hanımın pijamasına :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, bencede böyle daha şık oldu 😍 Nehir hanım çok beğendi, hatta bu saat oldu hala pijamaları çıkarttıramadım üzerinden 😁😁😚😍

      Sil
    2. Çok teşekkür ederim, bencede böyle daha şık oldu 😍 Nehir hanım çok beğendi, hatta bu saat oldu hala pijamaları çıkarttıramadım üzerinden 😁😁😚😍

      Sil
  2. Yaaaa keske o 3à pozu da koysaydiniz ve hicbirsey yazmasaydiniz ben yine ekrana yapisarak bakardim ki hepsine tek tek:)
    Yerim ben onu, nasil bir guzelliktir o oyle?:))
    Masallah, allahim nazarlardan saklasin.
    Hee pijama takimida cok chic olmus ama dediginiz gibi kucuk sincap gecmis one:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 😀😀😀 Küçük hanım şimdi bir elbise siparişi verdi bana, ama kumaş seçemedi hala 🙈 Karar versin sırada elbise vsr nehire, ozaman söz tüm pozları koyacam sadece seyrediceksiniz nehir hanımı 😁 Çok teşekkür ederim bu arada, epeydir bişey dikmemiştim, iyi geldi banada 🙏😍😚

      Sil
  3. Maşallah ne güzel yakışmış küçük prensese, güzel günlerde giysin inşallah, senin de ellerine sağlık annesi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, nehir hanım beğendi valla, hatta bandanayı bile takıyor 😁 Şimdide elbise istiyor benden ama kumaş seçemedi hala 😂😂😂

      Sil
  4. Maşallah annesi ne güzel dikmişsin. Ellerine sağlık. Mutluluğu yüzünden belli prensesin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, valla nehirde çok sevdi hiç çıkarası yok üzerinden 😍😚

      Sil
  5. Maşallah Nehir de pijamada çok şeker .

    YanıtlaSil
  6. Oyyy seni yaratan Allah kurban olurum öyle sevimli öyle güzelsin ki senn ,yavrum benim ağzını burnunu o güzel saçlarını koklar öperim:) nede yakışmış takımı nede güzel dikmiş annesi aferin aferin güzel anneye sağlıcakla giysin prensesi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aysel hanımmmmm 😍 çokl sağolun ne güzell iltifatlar bunlar 😚😚 Nehircim bu sefer çok beğendi, hiçç çıkarası yok üzerinden pijamalarını ❤😍😚

      Sil