10 Şubat 2017 Cuma

BİR GÜZEL ETKİNLİK

Sevgili blogger arkadaşlarım, geçtiğimiz ay pazar günü sevgili instagran grubundan @byerdede nin düzenlediği Nako sponsorluğunda olan etkinliğe katıldım 😍🤗


Öncelikle çokk keyifli bir buluşma oldu benim için 😍 İnstagramdan dikiş ve örgü severler ve diğer hobici arkaşlarımız ile yüz yüze tanışmak nasıl heyecan vericiydi anlatamam... 


Herkes harıl harıl örnek peşinde, ben selfie çekmeye çalışıyorum 😂 Ama oda lazım dimi ama 😉


Nehiride götürdüm etkinliğe, iyikide götürmüşüm. Durunun annesi (ig adı) küçük prensesi Duruyu da getirmişti.


Çok güzel bir gün oldu benim için. Hatta nehir içinde çünkü duruyu çok sevmiş ve anne durulara gidelim diyor sürekli 😍😚  Sevgili durunun annesi, havalar ısınınca artık ya bize ya size bekliyoruz 😁😁😁


Sevgili Handenin ev sahipliği çok sıcak, samimi ve çok süperdi 😍🙏 İyiki tanışmışız ve iyiki böyle güzel bir etkinlikle yüz yüzede tanışmamız nasip olmuş 🙏❤😍


Etkinlikte tanıdığım herkes birbirinden değerli, kıymetli ve çokk hamarat hanımlardı. Eee kıskanmadım dersem de yalan olur, bir çoğu etkinlikte bitirdi örgülerini, ben hala 3 sıradan öteye geçemedim 😁👏

Sonuç olarak öncelikle Handecim sana çok teşekkür ediyorum, sevgili ig arkadaşlarımızla ve seninle birlikte çok güzel zaman geçirdim. Ve diğer katılan herkese çok teşekkürler, sizleri tanımak benim için büyük bir zevk 😍 Ve tabii yılların vazgeçilmez markası olan Nakoya da bizlere sponsor olduğu için, birbirinden güzel yünlerle etkinliği ısıttığı için teşekkür ediyorum 🤗😍 

Kendinize çok iyi bakın, sevgiyle, saygıyla, sağlıkla sıhhatle ve sevdikleriniz ile kalın...
Irmak






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder