31 Ağustos 2016 Çarşamba

V YAKALI LACİVERT ELBİSEM VE 30 AĞUSTOS ZAFER BAYRAMIMIZ

Bu kumaşı pantalon yapmak içim almıştım ama yine proje şaşırttım kendimce :)) Bi düşündüm hiç lacivert elbisem yok, elbise olsun bari dedim kendimce.


Öncelikle belirtim, bu fotolar minik cadım Nehirden. Ayrıcada siz benim o koca göbeğimide es geçin olurmu 😀


Elbisenin iki yanından yırtmaç yaptım. İlk diktiğimde hoşuma gitmemişti ama giyince sanki gözüm alıştı.


Ön ve arka yakayı V yaka kesitim ama oda güzel olmadı. Kumaş penye likralı bir kumaş ama kendinden kabartmalarıda var. O yüzden yaka dikerken dalgalandı sanki. Bende şimdi astarlık lacivert kumaş aldım, yakasına biye geçicem elbisenin. İnşallah kurtarır yakayı. Ayy her yaptığımda da bir sorun olmasa şaşırcam. 


Aslında elbiseyi dikeli 15-20 gün oldu, arkadaşımın nikahında giyerim diye düşünmüştüm. Ama yakasını beğenmeyince giymedim tabii, bide altına lacivert ayakkabı almıştım, ayakkabılar yanıma kar kaldı 😀😀😀


Güzel kızlarım benim. İşleri güçleri şebeklik, eğlence olsun. 😊 inşallah tüm ömürleri böyle şen mutlu geçer bebeklerimin.


Bu arada elbiseyi hazır penye bir elbisemden kalıp olarak kullanarak pratikten kestim. 


Dikişleri temiz dursun diye önce overlok çektim, sonra üzerinden dikişlerini geçtim. Neyse, şimdi şöyle yapayım diyorum. Elbisenin boyunu diz üstü kesim, yakayıda saten ile v şeklinde biye takıp (becerebilirsem tabi) üzerini incilerle veya taşlarla süsleyeyim! Ne dersiniz?


Yakadaki marulluk işte burda belli... Tavsiyelerinize herzaman açığım 😊

Bu arada bugün 30 Ağustos Zafer Bayramıydı. Başta MUSTAFA KEMAL ATATÜRK'e ve tüm silah arkadaşlarına Allah'tan rahmet diliyorum.  Sayesinde bu ülkede yaşadığımız için, saygılarımı, minnetimi, sonsuz sevgimi sunuyorum... Allah ATAM'dan ve tüm şehitlerimizden razı olsun. 

Şimdilik benden bu kadar, kendinize çokk iyi bakın, sevgiyle, saygıyla, sağlıkla kalın. İyi geceler 😊

Irmak









8 yorum:

  1. Penyede marullanmayi onlemek icin biyeyi koton biye kullan yada ince tela. Yakanin daha tok durmasini saglar. Ama elbise kadar esnesin dersen, kendi kumasindan iplik yonunde kes biyeyi. Verevden kesersen cok esner, toparlamaz kendini. Bence boyunu kisaltma, cok chic gorunuyor, sadece yakayi duzelt. Guzel gunlerde kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende astarlık ama sert lacivert bi kumaş aldım, onunla bi denicem, olmazsa koton biye alıp denerim, teşekkür ederim güzel bilgileriniz için 😊 Boyunuda ellemiyorum ozaman :))

      Sil
  2. Aslında dikkatli bakmayınca yakada ki görüntü dikkat çekmiyor ama yine de sen bilirsin ayrıca göbişin falan da yok prenseslerini de yerim çok tatlılar sevgiyle kalasın bende beklerimmm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy Aysel hanım, ben sizi takip ettiğimi sanıyordum blogdan, hatta kendimce diyorum, instagramsakileri hiç koymuyorsunuz bloğa 🤐 Hemen takibe aldım sizi şimdi . Prensesler çok tatlılar, hele birde canlı görseniz 😍

      Sil
  3. merhabalar, ben zaten sizi zevkle takip ediyorum... dikişe başlıyacağım en sonunda gözümü karartıp... umarım sizin gibi güzel şeyler ortaya çıkarabilirim... sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eminim ki çok daha güzellerini yapacaksınız ve bende buradan izlicem 🤗

      Sil
  4. İyice zayıfladın. Elbise de güzel olmuş. Ben de boyu biraz midi olsun isterim. Eline sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, aslında topukluyla boyu daha şık duruyor da, ben tembelliğimden ve elbisede değişiklikler yapacağımdan öylesine çekildim resimleri. Şimdi yakayı da tamamlayınca tam olacak inşallah :)

      Sil