5 Ağustos 2016 Cuma

PENYE ETEK VE BLUZ TAKIM

Herkese merhabalar, malum düğün hazırlıkları içersindeyken aklı hep ne diksem diye düşünen ben araya bir iki, üç beş bişey daha sıkıştırmış olabilirim 😁


Penye kumaşımdan etek ve bluz diktim. Çok rahat bi kıyafet oldu benim için, hemde gayet şık.


Siz bu fotoların kusuruna bakmayın, eşim çok uzun boylu ve fotoğraf çekmeyi.sevmediği için azıcık eğilerek çekmedi, fotolar da böyle çirkin oldu valla. 


Kumaşım desenli olduğu için model pek göstermedi ama kalıp gerçekten güzel. Bluzun önü arkasından biraz daha kısa, kollar fırfırlı. Etek ise sol taraftan büzülerek dikiliyor.


Orjinal modelimiz buda. Creazion Elişi dergisi, 2015/03 sayısı, model 109B ve 109C, 40 beden. Ama ben esnek penye ile diktiğim için beden büyük oldu ve daralttım. 


Buda modelin teknik çizimi. Dikimi gayet kolay, ben bile yapabildiysem 😁 Ben etek ve bluzun boyunuda biraz daha uzun tuttum. Böyle daha rahat giyerim diye...


İşte böyle. İki araya bi dereye sıkıştırılmış bir takım oldu. Bide düz renk kumaştan dikicem bu modeli, işe döndüğümde de çok rahat kullanabileceğim bi model oldu. Sizlerde beğenirsiniz inşallah. Tekrar görüşene dekkk sevgiyle, sağlıkla, sıhhatle kalın, hoşçakalın.

Irmak








5 yorum:

  1. Güzel günlerde giyilsin. Fotoğraf konusu ayrı bir problem ama dışarıdaki yakın çekiminizden penyenin deseninin güzelliği net olarak görülüyor, güzel günlerde giyin.

    YanıtlaSil
  2. Güle güle giy canım. Çok güzel

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkür ederim, elbise dikerim diye almıştım ama etek bluz oldu kumaş, ama çok rahat bi takım oldu. Foto konusunda da eşime dedim bak fotoğrafçı tutucam sonunda, ona göre çekk 😂 ama sonuç ortada :)

    YanıtlaSil
  4. Dergi bende de var uygun kumaş seçebilirsem benimde niyetim var canım...dikkat etmeyince elbise gibi duruyor çok amaçlı olmuş güzell günlerde giyesin.

    YanıtlaSil
  5. Evet, desenli olunca pek belli olmuyor, aslında bide viskon tarzı bi kumaştan niyetim ama sırada çokkk şeyler var dikmek istediğim, bakalım ilk talihli kumaşımdan neler çıkacak. Çok teşekkür ederim 😊 beğenmenize çok sevindim

    YanıtlaSil