22 Ağustos 2015 Cumartesi

                     BOL ÇİÇEKLİ KLOŞ ETEK

              Dalgıç çiçekli kumaşımı diktim nihayet. Nekadar güzel bi kesilişi ve dikilişi var bu kumaşın, bayıldım.
                       

Bu kumaştan iki parça almıştım. Kızıma doğum günü elbisesi ve kendime kloş etek yapmak için. Ama nehir için düşündüğüm model için kalın oldu bu kumaş, yani iki parçada bana kaldı anlayacağınız :))


Bu akşam yiğenimin doğum gününe giderken giydim hemen eteğimi. Renkleri cıvıl cıvıl, bayıldım kumaşa. Resim kalitesizliği içinde üzgünüm, babam sağ olsun çekti ama bulanık çıkmışlar.


İştee, en miniş meleğimle size bir poz daha. Eteğimin modeli ve deseni daha güzel çıkmış bu fotoda. Kloş etek hayranı olarak bir sonraki dikiş maceramızda görüşmek üzere. 


4 yorum:

  1. Kızlarınız çok şeker Allah bağışlasın, benim kızımın adıda Nehir.
    Etekte tam yazlık çiçekli çiçekli güle güle giyin.

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim. Nehirler biraz yaramaz oluyorlar ama canları sağ olsun :)

    YanıtlaSil
  3. Tam yazlık ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkür ederim hobimanik :) çiçekli çiçekli içimzi açılsın dimi :))

    YanıtlaSil