4 Ağustos 2015 Salı

                      BİR ŞORT BİR TİŞÖRT
 
           Bu sevimli tilkiler bir seneden fazladır dikilmeyi bekliyordu ve nihayet dün gece kesildii biçildi ve dikildi.
                             
       

            Evettt, nihayet bişeyler dikebildim :) Aslında bir elbise kesmiştim bu kumaştan ama elbiseyi diktikten sonra beğenmedim, beli falan düzgün olmadığı için sökücem. Bende sökme işleminden önce kumaşımın kalanıyla nehirime şort ve tişört diktim.

                                 
 
            Ve işte sonuç, pamuk prensesim hemeb giydi bugün. Nehirim kendisine özel bişeyler yaptığımda çok mutlu oluyor.

                                       

Buda arkadan görünüşümüz. Kumaşım penye, bayağı bir esnek. Uzun zaman önce baykumaştan almıştım.


             Nehirin giydiği bir şortu kalıp olarak kestim, tişörtüde aynı şekilde, ama tişörte takma kol yapmak yerine kendinden dikişsiz kestim. Fenada olmadı sanırım, ne dersiniz ! Güle güle giysin benim tatlı kızım...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder