11 Ekim 2014 Cumartesi

FİSTODAN PELERİNLİ BLUZ


Herkese merhabalar. Yakın zamanda dikmiş olduğum bu bluzu, bugün giyince resimlemediğimi farkettim ve hemen foto şipşak yaptım...


Pelerinli bluzun modelini Creazion Elişi dergisinin 16. sayısında görmüştüm.


Elimde de çarşamba pazarından almış olduğum bi parça siyah fisto kumaş vardı. Nehire aksesuar falan yaparım diye almıştım 5tl ye. Kısmet banaymış, gerçi hala bi parça kaldı fistodan.


Böyle bol, dökümlü kıyafetleri çok seviyorum. Bu gerçi epey bi bol oldu bana ama :)


Bu aşağıda gördüğünüz ayaklar minil nehirime ait :) Anne dapıyosunnnn diye sorup duruyor cicoşum :)

Beden tablosuna bakınca aslında 40 beden kesmem gerekiyordu ama ben 38 beden kalıp ile çalıştım. Aslında 36 beden bile yapsam olurmuş çünkü epeyce büyük oldu. 


Bluzun yakasının içine ince yassı lastik diktim. Modelde de öyle diyordu zaten :) 


Bence fena olmadı, siz ne dersiniz. Taytlarlada süper oluyor çünkü boyu kalça altına denk geliyor. İçine astar veya badi falanda giymiyorum çünkü omuzdaki pelerin kısmı sayesinde kumaş iki kat gibi oluyor ve gerek kalmıyor.


Şimdilik benden bu kadar, aslında nehirin doğum günü masası için masa örtüsü dikmem gerekiyodu ama bu akşam ancak köşelerini işaret alabildim. Yarında sabah erkenden işe gitmem gerekiyor, artık yarın gece nehir uyuyunca devam edicem.

Herkese sevgi dolu bolll dikişliii geceler dilerim...
Irmak







2 yorum:

  1. Harika olmus üzerinizde cok ta büyük görünmüyor ama model cok hosuma gitti:)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim, model gerçektende çok rahat ve benim gibi bol sevenler için harika. İsterseniz modelin omuzlarını açarakda giyebiliyorsunuz ama bence bu şelkilde giyilmesi daha hoş

    YanıtlaSil