8 Ekim 2014 Çarşamba

DIY: ORJİNAL KOT PANTOLAN PAÇASI YAPIMI

Dikiş olayını çözdüm şimdide bir paça kıvırdım (şaka şaka henüz tam çözmüş değilim)

İnternette açıklamalı çok güzel anlatımlar var, ben öyle üstün körü anlatıcam sadece.


Öncelikle pantalon paça ölçünüzü alın işaretleyin ve yaklaşık 1,5 cm altından paçayı komple kesin.
Daha sonra kesmiş olduğunuz paçayı yüzü yüzüne gelicek şekilde pantalonun üzerine koyun. Kesik parçanın dikişli yeri tam olarak almış olduğunuz ölçü üzerine gelicek.



Paçayı pantalona yerleştirirken dikkat etmeniz gereken yan dikişlerin aynı hizaya gelmesi. Pantalonun çift dikişli yeri ile kestiğiniz paçanın çift dikişi aynı hizada olmalı.
Toplu iğneyle sabitleyin ve kesik paçanın kalın kısmının hemen dibinden dikişinizi yapın.


Nekadar dibe yakın yaparsanız okadar iyi görünecektir. Diktikten sonra dikiş paylarına ben sürfile yaptım makina ile 


Sürfile yaptıktan sonra sürfile makasıylada kestim bi güzel, sonrada dikmiş olduğum paçayı tersine çevirip güzelce ütüledim. 


İşte , tersinden bakınca kesilip dikildiği belli bile olmuyor neredeyse.


Ve buda bitmiş hali, nasıl görünüyor sizcede olmuşmu..? Bu arada itinayla paça YAPILMAZZZ, ben eşimi kıramadım çünkü bana makineyi eşim aldı, hayır yapmam diyemezdim. Başka siparişler alınmaz paça falan yapsana diye... Burdan ilgililere duyurulur. Ben dikişi kızım için hobi olarak yapıyorum, zaten çok vaktim olmuyor o yüzden kalan zamanımı kızım ile ilgili bişeyler yaparak geçirmek istiyorum. O yüzden lütfen kimse alınmasın gücenmesin... Herkese güzel günler diliyorum...






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder