11 Ekim 2018 Perşembe

TROPİKAL VE LEOPAR DESENLİ PRATİK KESİM ELBİSE

Herkese merhabalar, nasılsınız? Pratik kesim penye kumaştan bir elbise dikeyim istedim, kumaşım hem penye, hem tropikal desen, hemde leopar 🤭 Herşey var yani anlayacağız


Aşık olarak aldığım kumaşlardan biri 💖 Desenine bayılarak almıştım, harika.. 
Model çok basit, kumaşı iki kat katladım, bu sefer üst bedeni hafif oturuk olsun istediğimden üzerime olan tişörtümü iki kat kumaş üzerine düz olarak yerleştirdim. Etek ucunu yine yamuk indirip fırfır ekledim.


Bir önceki postumda leopar etek üzerinde bu kesimi paylaşmıştım, buradan bakabilirsiniz.


Yaka ve kollarada kendi kumaşından biye yaptım. Fena olmadı sanki.


Sonuç olarak ortaya böyle bakınca insanın içini ısıtan, kanını kaynatan bir elbisem oldu. Denemeyen kalmasın derim 😉

İçime doğuyor, yakın zamanda ben bu elbiseyi giyer poz veririm sizlere 💖

Kendinize çok iyi bakın, sevgiyle kalın. 💖😚😚😚

Irmak


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder