18 Şubat 2018 Pazar

ÇUVAL KUMAŞDAN CEKET

Herkese merhabalar, evet yakın zaman oldu bu ara dikişler ama olsun. Hazır dikebiliyorken dikeyim bol boll dimi :))


Ceketim Burda dergisinden. Bu kalıbın birçok modeli vardı dergide. Önden fermuarlı, kolları volanlı, kopçalı.


Ancak sorun yine benim uyumsuz vücudumdan sebep, ceketin bel kısmı belime direk otururken üst göğüs kısmı bol geliyor. Henüz daraltmadım ama en kısa zamanda pens yerlerinden biraz daha daraltıcam. Gerçi önü açık olarak kullanacağım içinde böylede fena durmadı sanki ne dersiniz!


Ceketimin klapasınıda göstereyim sizlere. Ben bu klapa denen olayı çok sevdim, sanki içerde kalmasına rağmen bu tarz ceket ve kabanları çok şık gösteriyor :)


Sanırım dikmeyi öğrendikçe, daha da fazla keyif alır oldum dikiş işinden. Bence beni gayet tatmin eden, yaptıklarımdan bana haz aldıran güzel bir hobi edindim, iki kız annesi olarak da bırakacağımı sanmam uzunnnn süre :)))


Dikiş dikmek mesleğim olsa bu kadar keyif alırmıydım yine bilmem ama zamanında ilk okulda br öğretmenimin anneme bu kızı modedilistlik okuluna yolla dediğini çok iyi hatırlıyorum. Ama okul nişantaşındaydı ve ozamanlar annem oralarda uyuşturucu falan satılıcılarından bahsedip yolllamamıştı. Kısmet buya, beni zorla yazdırdığı okulda not ortalamamı 5.0 olarak tutan ben Maçka teknik lisesine birincilikle kabul edildim. Mecbur yollamak zorunda kalmıştı tabii sonrasında :) Ama tabii bölümüm modelistlik değilde Elektronik oldu o ayrı... Şimdi yaptığım işe bakarsak o hepten ayrı kaldı tabii :))))


Neyse, diyorum ki çocuklarımıza kendi istediğimiz meslekleri değilde, onların istedikleri konusunda destek olalım, ilerde ama az kazanırlar ama çok, bırakalım sevdikleri işi yapsınlar, mutlu mesud çalışsınlar. Buda ceketimin ve son diktiğim eteğimin birlikte kombini. Bence çok hoş oldu. 


Buda ceketimin arkadan görüntüsü eteğimle birlikte :) Umarım sizlerde beğenmişsinizdir. Kalıp bilgilerinide bir ara eklicem unutmazsam.

Kendinize çok iyi bakın, sevgiyle, saygıyla, sevdiklerinizle birlikte kalın.

Irmak

10 yorum:

  1. Meslek seçimiyle ilgili söylediklerinize katılıyorum. Ceket ve eteğiniz de çok güzel olmuş. Bol dikişler )

    YanıtlaSil
  2. Bazı işler eğitimle, bazıları ise merakla öğreniliyor. Ve her ikisine de birlikte götürebilirsiniz pekala. Ceket şahane görünüyor, çok da yakışmış, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok doğru söylüyorsunuz 😊 beğenmenize çok sevindim, çok teşekkürler 😚

      Sil
  3. Büyük blog takip etkinliğinden geliyorum. Sizi takipteyim. Bana da beklerim ��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba hoş geldiniz, bende hemen geliyorum sayfanıza 😍 sevgiler...

      Sil
  4. Merhabalar iade-i ziyarete geldim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz, ne güzel ettiniz 😍 İnşallah bundan sonra hep görüşürüz bilgilerimizi paylaşırız 😚

      Sil
  5. Çok güzel bir çeket olmuş,çok yakışmış güle giy.
    İnsanın kendi emeği ile yapılan her iş değerlidir.
    Dikişi ilerlettikten sonra da en kötüsü hazır giyimden soğuyup, bir şey beğenemiyor,ben bunun daha iyisini dikerim ayol diye diye planlarını biriktiriyorsun.
    Üstelik kız annesi olup dikiş dikmemek hiç olmazdı.
    Bir ömür evcilik oynamak gibidir bebeklerine dikiş dikmek...
    İlerde onlar bunun kıymetini daha çok anlayacak-size çok çok teşekkür edecekler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, çok teşekkür ederim güzek yorumunuz için 🙏 Öyle valla dikiş dikmek çok büyük bir zevk ve ben daha şimdiden dışardan çok nadir alışveriş yapıyorum giysi olarak 😊 Küçük minnoşum diktiklerime bayılıyor da büyüj biraz fena ama yaş itibariyle sanırım onunda huysuzluğu 😄 kendinize iyi bakın, sevgiyle kalın 😙

      Sil