9 Ocak 2018 Salı

PRATİK KESİM TUNİĞİM

Herkese merhabalar, nasılsınız sevgili arkadaşlarım? Umarım herkesler iyidir ve herşey yolundadır 🙏
Şöyle dikimi kolay, kullanışlı bir tunik dikesim vardı epeydir. Aslında zaman olsa neler neler dikicem de elimde kalan zamanla anca bu kadar 😉


İşte kırmızı tuniğim 💗 Siz benim böyle aygın baygın halime bakmayın, herşey kontrol altında 😄👍


Kalıp bu şekilde, ölçülere göre yaka kol ve etek boyunu kesiyorsunuz. Ben bu modeli instagramda takip ettiğim sevgili @esinindiktikleri Esin hanımın paylaşımından yola çıkarak yaptım. İyikide yapmışım,çokkkk hoşuma gitti böyle salaş salaş. 


Kumaşımı yine instagramdan sevgili @oblemkumaş tan almıştım. Orta kalınlıkta merserize triko gibi bişey. Esnek. Ben beden ölçülerini kendimce kendime uyarlayarak değiştirdim. Giyimi çok rahat, sürekli üzerimde olacak bu tunik sanırım 😍


İşte bunlarda kaçınılmaz fotopraflarım tabikiii 😄 


Bu arada saçlarımıda koyulttum epeyce, nasıl olmuş ? Kırmızıları giymemden belli olması lazım dimi ama 😄 Neyse, işte böyleee güzel ve keyifli bir dikişin daha sonuna geldik. İnşallah arayı çok uzatmadan yeni şeylerde dikebilirim 🙏

Kendinize çok çokkkk iyi bakın, sevgiyle, saygıyla, sağlıkla, sıhhatle ve sevdiklerinizle birlikte kalın 🙏💗🌲

Irmak 😚




3 yorum:

  1. çok güzel olmuş canım emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. Çok şık olmuş.
    Ellerinize sağlık.
    Kırmızıda olunca saçlara da yakışmış.Güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  3. Kırmızı sana çok yakışıyor bence birçok modelde bu rengi kullan derim.
    Saçlarının rengide süper koyu renkler insanı olduğundan daha genç gösterir değiştirmekle iyi etmişin ve sen çok zayıflamışın dikkat et kendine öpüyorum çokk.

    YanıtlaSil