20 Haziran 2017 Salı

TÜL ETEK

Herkese hayırlı akşamlar, nasılsınız görüşmeyeli??? Ben bildiğiniz düzen koşturmacaya devam ediyorum. Ev, iş ve kızçelerimle çok yoğun geçiyor günlerim. Çok şükür diyorum halime sürekli, hep şükretmek istiyorum ama bazende içimden azcıkk mola diyee haykırmak geçmiyorda değil. Neyse, Allahım sen isyan ettirme halime, Binlerce kez şükürler olsun bugünümüze. Çok şükür ki evlatlarım var, onlarla gönlümü dolduruyorum, çok şükür ki bi evim var, evimle ilgileniyorum, çok şükür ki işim var, işime gidip geliyorum, çok şükür ki sağlığım yerinde ve bunların hepsine koşabiliyorum. 🙏🙏🙏


Aslında bu eteği taaaa haziranın 2 sine yetiştirmeyi düşünüyordum ama kısmet olmadı. Aslında eteği diktim, büzgüyü yaptım. Lastiği diktim, lastiğide kumaşa zikzak dikişle dikmiştim. Sonra bi baktım ki lastik esnedi de esnedi, belimden büyük oldu. Haydeee, komple söktüm eteği, attım kenara.


Bazen olmayınca olmuyor işte. Araya başka şeyler soktum falan derken bugün Nehirimin Okul gösterisi için birlikte kuaföre gittik. Sonrasında Nehiri okula bıraktım, bende hazırlanmak için eve döndüm. Bi baktım Niloşum öğlen uykusuna yatmış 🤗


Tatlı Niloşum benim. Baktım benimde 1.5 saatim var çıkmaya, aklıma düştü bu etek. Geçen etkinlikte dikemedim, bari şimdi bi dikeyim dedim. (Kuaförde birazda gerildiğim için, hırsımı bu etekten çıkarıverdim işte).


Ve işte, olduda bitti maşallah eteğime 😄 Ben çokk sevdim inanın, ayakkabılarımlada çok uydu bence. Bu havada süet mi giyilir demeyin, dantelin desenlerinde de süete benze kadifemsi bir doku var. Ama gel gelelim ayakkabımın tabanı açılmasın mı!!! Bu ayakkabıları normalde ev ayakkabısı olarak giyerdim, oda sayılıdır yani. Nasıl çıkar tabanı, hemde komple 🙈🙈🙈
Rezil oldumm valla yaa, demekki yedek ayakkabıda taşıcazz bundan sonra 😂


En solda arkada sırıtan benimm tatlı Nehirim 😄 Türkmen kızı oldular 👏


Kuğu gölü balesii 😍👏💟


Hint dansıı 😍👏💖


Vee tabikii İzmirin dağlarında çiçeklerr açarrr... Çok güzel bir sahne sergilediler çocuklar, hepsi birbirinden başarılı yavrularımızın. Allah tüm evlatlarımızın şanslarını bahtlarını açık etsin, hayırlı ömürler versin hepsine...


Şu arkamda gördüğünüz amca kızım, oda bi zamanlar niloş gibi kucağımda mini mini bir sarı papatyamdı benim, şimdiyse çok güzel bir genç kız 🙏 Allahım Büşramın da karşısına hep hayırlı insanlar, hayırlı işler hayırlı ömürler nasip etsin 🙏💖


Ve son olarakda komşucum benim, gülsüm 😍 Ev alma komşu al derler yaa, çok doğru demişler. Ee tabiii atalarımız bişeyler görmüş ki bizlere nasihat etmişler. Çok şükür hep çok şanslı oldum bu konuda, komşu değil kardeş edindim ben 🙏😍😙😙😙

Ayy çok yazdım dimi, neyse hepinizi sevgiylee öpüyorum  😙😙😙😙
Irmak













4 yorum:

  1. Bu gün başına gelenler pişmiş tavuğun başına gelmezmiş herhalde ;)) Sağlık olsun vardır bir hayır. Eteğe tek kelimeyle bayıldım ellerine sağlık güzel günlerde kullan :))

    YanıtlaSil
  2. Çok hoş olmuş etek, fotoğrafları da harika kızınızın :)

    YanıtlaSil
  3. Bu şipşak diktiğin etek ancak bu kadar güzel olur. Harikasın ama ya. Ben de uzun zaman oldu dikişe ara vereli Böyle çok ara verince de insan bir türlü tekrar başına oturamıyor...

    YanıtlaSil
  4. Eteğin çok güzel olmuş. Yavrularının daha nice güzel günlerine şahit olursun inşallah. Bu arada yaşanan tatsızlıklar içinde nazar gitmiş diyelim. 😄

    YanıtlaSil