15 Nisan 2017 Cumartesi

OKULDA SIRA SENDE ETKİNLİĞİ

Herkese merhabalar, Nehirimin okulda bir etkinliği vardı, çalışan veliler gelip mesleklerini anlatıyorlar çocuklara.


Mesleğim gereği uçak içersinde çalıştığım için çocuklara bir uçak götürmem gerekiyordu. Bende hemen bir buzdolabı kartonu temin ederek başladım uçak yapmaya. 


Buzdolabı kartonumuzun dışını akrilik boya ile boyadık, içersinede kabin bölümüne dekoratif kaplama kağıdı ile kapladık. Uçağın ön bölümüne kokpitimizi yaptık. Göstergelerimize dikkat lütfen 😄 ayrıca kaptanlarımızın ön camınıda unutmadık, mavi gökyüzüne bembeyaz bulutlarımızı yerleştirdik.


Kanatsız ve kuyruksuz uçak olur mu! Olmaz tabiki dedik ve kanatlarımızı ve kuyruğumuzuda yaptık. Kuyruk ağırlıktan sebebiyle eğildi ama işimizi gördü yinede 😊  


Tatlı minişlerimiz için birde hediye masası hazırladım. Büyük şişme uçak, küçük uçak şekilli anahtarlık, sticker ve ellerimle yaptığım yine uçak şeklinde şeker hamurlu kurabiye ve son olarak da kızlarımız için fularlar... 


Uçuşlarda küçük yolcularımızıda unutmayız kesinlikle. Çocukların konforu ve rahat seyahat edebilmeleri içinde elimizden geleni yaparız. Mesela uçak içersinde onlara HEROES dergilerini dağıtırız, böylece uçuş boyunca resimlerine bakabilir, okuyabilir ve eğlenebilirler. 


Çok faydalı bilgiler içerin ve çocuklar için çok güzel bir dergi. Şahsen ben sürekli okuyorum içinde neler varmış diye 😄 Şirketten talep ettim ve okulda dağıtmam için bana bir paket dergi temin ettiler. 


Çocuklardan bazıları yakın zamanda seyehat ettiği için dergileri tanıyorlardı ve hemen hevesle arkadaşlarına anlattılar. 


Sonra sırayla uçağımıza geçtik ve yolculuğumuz başladı. Çok eğlendik hep birlikte çocuklarla.


Erkekler genelde önde oturup kaptan olmak istediler 😄


Tatlı hosteslerim benim 😍😍😍 Nehirim, Nilim ve Ayşem... 


İyi günler Sayın yolcularımız, uçağımıza hoş geldiniz... 


Bugünkü uçuş ekibimiz ile birlikte "minik kalplere" yolculuğumuzda birlikte keyifli, emniyetli bir uçuş geçirmeniz dileğiyle 💖


Güzel kızım çok keyifliydi tabii 😍 çocuklarda epey eğlendiler, uçak fikri çok cezbetmişti herkesi 🙏


Dergilerimizi dağıttıktan sonra kurabiyelerimizi ve diğer hediyelerimizide dağıttık çocuklarımıza.


Herkes mutlu ben mutlu 😍


Hepsi tatlı uğurböcekleri bu çocukların.


Ben kurabiyeleri dağıtırken herkes dergilerini inceliyordu. 


Güzel kızlarım Nehir ve Nil ile ve tüm sınıf  arkadaşlarımız ile birlikte çok keyifli güzel bir etkinlik gerçekleştirdik. Öğretmenlerimizde çok beğendiğini söylediler etkinliğimizi 😍🤗 Ne mutlu bize ozaman... 

Kendinize çok iyi bakın, sevgiyle, saygıyla, sıhhatle ve sevdiklerinizle kalın. 🤗😙

Irmak
















2 yorum:

  1. Irmakçım ne güzel olmuş ne kadar ince ince düşünmüşsün her şeyi, en güzeli çocuk sevindirmek, maşallah sana :)

    YanıtlaSil
  2. Aaaaa ben nasil kacirmisim bu yayini:(
    Ne kadar guzel olmus. Ucaga bayildim:)) Her ayrintida ince ince dusunulmus:)) Sizide tek geciyorum, sizde cok ince ve zarif davranislar sergilemissiniz. O dergiden bana hic vermiyorlarama:( :))))
    Yetiskin cocuklarin hakki yokmu o dergileri okumaya:))))

    YanıtlaSil