20 Ağustos 2015 Perşembe

                   YENİ CİCİLERİM 

              Herkese tekrar merhaba... Yepyeni kumaşlarım geldi bugün, hepsi birbirinden güzel, bayıldımmm. Diceksiniz ki daha önceden aldığın kumaşların duruyor daha, ama napim, görünce dayamadım ve aldım.

                                   

Aslında sarı zeminli dalgıç kumaşı seçtim önce. İki parça, kızıma doğum günü elbisesi dikicem kendilerinden. Daha sonrada beyaz desenliyi aldım. Kısmetse kloş etek olucaklar. 
Düz renk olanlarda vual kumaşmış, üstlerine kombinledik elif hanımla. Bluz dikilecekler.


Sarı zeminli dalgıç kumaş iki parça demiştim ya, kendime hemen bi kloş etek kestim.
Ama nedense aldığım ölçü bi türlü tutmuyor, bel/3 yapıyorum, kumaşı üçgen katlıyorum. Ön ve arka iki parça şeklinde kesiyorum, ama bel ölçüsü inanılmaz büyük oluyor. Acaba tek parçasımı kullanılacak çözemedim.
Neyse bitirebilirsem yarın resimde eklerim inşallah.


Nihayet bir tanede terzi makasım oldu. Gerçekten normal makaslardan farklı, bu zamana kadar neden almamışım ki.
Elif hanıma da ayrıca çok teşekkür ediyorum, çok yardımcı oldu bana her konuda. Ayrıca düz renk vual kumaşların turuncu olanı, sarı olanı, ruleti ve dantelide hediye etti. 
Şimdi makinemin başına geçeyimde dikmeye başlayayım :) 
Elif hanıma ulaşmak isterseniz instagramda "  kumas.ekaragol1. " olarak bakabilirsiniz.   



    

                                        

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder