31 Mart 2018 Cumartesi

MİNİK CANAVARLAR DİKTİM

Herkese  merhabalar,nasılsınız görüşmeyeli? Ben hala yoğun tempo çalışmaya çalışıyorum sağlığım el verdiğince. Ee malum gençlik gidiyor ve eski dayanıklılıkda kalmıyor 😄


Geçenlerde canım nasıl bişeyler dikmek istiyor ama nasıl... Pantalon söküğü görsem alıp elime dikicem öyle böyle değil 😄 Ama ne dikeceğimede karar vermedim, sonra yok kalıp çıkar falan derken zaman geçicek. Çok önceleri aldığım bu poplinleri görünce dedim dur ben bi canavar yapayım 🤔


Canavarımızın gövdesi, ayakları ve kulakları poplinden. Yüzüde keçe kumaştan yaptım. Yüz kısmını biri daire diğerini oval çalıştım. Kulaklarında birini üçgen, diğerini yuvarlatarak kestim diktim. Bedeni ben kafama göre yaptım, siz istediğiniz ölçüde büyütebilir veya küçültebilirsiniz.


İşte ortaya hem dikmesi zevkli hemde güzel bir çalışma çıkmış oldu 😍 Bende böylece dikiş gönlümü en basitinden de olsa gerçekleştirmiş oldum 💗


Ve minik canavarlarım minik canavarlar tarafından çok sevildiler, gördüğünüz gibi canavarlarımızın kolları yok ama neden??? Çünkü bu tatlı minik canavarlar bizler tarafından sevilmek ve sarılınmak istiyorlar 😄😍


Ve bu işide en güzel kalpleri sevgi dolu, masum biricik çocuklarımız yapar 💗💗💗 Bu minnoşlar kızlarımın olsun, çok sevdiler, ama devamı gelicek, fırsat buldukça dikmeyi düşünüyorum bunlardan daha. Mutlaka sahibi çıkar diye düşünüyorum 🤗


Evet işte minik canavarlarımız böyle okullarada gidip pozlarını verdiler bile pijama partilerinde 😄
Umarım sizlerinde hoşuna gitmiştir, hadi sizlerde yapın etrafınızdaki güzel kalpli çocukları sevindirin 💗

Sevgiyle, saygıyla, sıhhat ve sevdiklerinizle kalın...

Irmak 😙






14 yorum:

  1. minik canavarlar çok şirinnn amaa senin ufaklık çok daha şirin maşallah Allah bağışlasın canımmm :)
    https://benimisimdikis.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. Pantolon söküğü görsem dikeceğim ha, hahahaah :D

    Canavarlar pek şeker olmuşlar :)

    YanıtlaSil
  3. Evet, ben de küçülüp canavarlık yapasım geldi. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa zaten küçüğüz bizde henüz büyümüş sayılmayız ki 😄😄😄

      Sil
  4. En güzel canavarlar sizin canavarlar.
    İyi gecelerde uyusunlar yavrular.
    Ellerine sağlık ne güzel olmuşlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim 😍 hemde tam minik canavardır kendileri 😄😚

      Sil
  5. Ellerinize sağlık. Çok güzeller. Üretmek bir şeyleri oluşturmak bence insanda ihtiyaç aynı durum dikme ya da çizme isteği bende de var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle çok şükür, böylecene dedikodu kazanlarıyla kaynamıyor kendi işimize bakıyoruz 😄 Vede çok şey katıyoruz kendimize farkında bile olmadan 😍😚

      Sil
  6. canavarrrr korktun muuu, hayır çok sevdim:))))

    YanıtlaSil