5 Şubat 2018 Pazartesi

Minik Pandalı Pijama Takımımız

Herkese merhabalar, nasılsınız sevgili blogsever ve okur arkadaşlar... Çok şükür bir kastalık zincirini daha atlatmış bulunmanın sevinciyle kızıma diktiğim pandalı pijama takımını görücüye çıkarabildim 😄


Kalıp olarak yine Nehirin giymiş olduğu pijamaları kullandım.


Malum çocuklarımız çabucak büyüyorlar pijamaları hemen kısalıyor. 


Tabii bi kız olmamızın ayrı bir süs püs yanı var 😄 Oyy benim minik kuzumm fıstığım 😍


Maşallah sübhanallah kuzuma. Allahım cümlemizin evlatlarınıda güzel bakan gözler nasip etsin 🙏 Kumaşımı 2-3 yıl önce internetten Baykumaş adlı siteden almıştım. Ama sanırım şimdilerde o site yok artık.  Oysa penyeler tam pijamalık ve çok kaliteliydi .

Sevimli pandalarımızın hikayeside bukadar 😍 kendinize çok iyi bakın, sevgiyle saygıyla sağlıkla ve sevdiklerinizle kalın 😚😚😚

Irmak



2 yorum:

  1. Nasilda seker olmuss .😘 Pesin pesin masallah diyorum ben tatli kizimiza 💕😄

    YanıtlaSil
  2. Tatlı rüyalar görsün üzerinde,sağlıkla eskitsin.
    Ellerine sağlık çok sevimli olmuş,
    Tebrik ederim güzel annem.

    YanıtlaSil