4 Eylül 2017 Pazartesi

LACİVERT PRATİK KESİM ELBİSEM & SEYCHELLES

Şimdi, siz bu satırları okurken ben çoktan kızlarıma kavuşmak üzere yola çıkmış olacağım.🙏 Yaşanan özlemlerdenmidir bilmem burnumda tütüyorlar devamlı ve onlarlayken dahada kaliteli nasıl zaman geçiririm diye düşünüp duruyorum. 😍 


Geçenlerde cumartesi günü kurulan bakırköy pazarına uğramıştım son dakka. İyikİde uğramışım çünkü çok uygun fiyata çok güzel birkaç parça kumaş aldım. Bu lacivertte onlardan birisi sadece. Fiyatını ne siz sorun ne ben söyleyeyim 😄

Kumaş tok likralı bir penye kumaşa benziyor ama aslında tam olarakda penye sayılmaz. Kaliteli ama çok hoşuma gitti cinsi.


Aslında bir ev elbisesi olacaktı kendisi. Hemen evde giydiğim bir elbisemi kalıp olarak kullanarak pratik kesim yaptım. Boyunuda kısa yapıcaktıma ama kumaşı yatırınca uzunda çok şık olacağını düşündüm ve uzun olarak kesiverdim.


Buda elbisenin arkası. Ben çok gırtlağa dayanan giysileri rahat kullanamadığımdan ense ve yaka açıklığını biraz daha geniş oydum. Yaka ve kol evlerini direk olarak içeri kıvırdım, kumaşın esnekliği ve tokluğu sayesinde biye yada pervaza gerek kalmadı.


Baktım çok sade geldi gözüme. Başladım elimde be varsa üzerine koyup denemeye.


Danteller, püsküller...

Şifon volanlar derken, ben püskülde karar kıldım. El dikişiyle hayalet iple üzerine tutturdum. Yaka açıklığına, ön sağ kol altından yırtmaç bitimine ve sadece ön etek ucuna diktim. Bi anda cıvıl cıvıl oldu elbisem 😍


Şimdi sizlere elbisemle birlikte kısa bir Seychelles turu attırayım. Keyifle izleyiniz fotoları lütfen ama gıpta etmeyiniz. Hayat abartıdan ibaret çünkü, yoksa bu manzaraları canım cicim güzel egemde de bulabilirsiniz. ❤



Burası küçük bir ada.  Hint okyanusu ve tropikal ormanlar dışında gezilcek görülcek bişey yok.


Öyle action arayanlara uygun değil. Gece hayatı falan diye bişey yok. Akşam 17:00 den sonra bakkalar bile kapatıyor nerdeyse.


Ada olması sebebiyle herşey iki üç katı fiyatlı sunuyorlar. En basiti hediyelik bir magnet bile  30-35 tl den başlıyor.


Birde hindistan cevizi patlattım soğuk soğuk. 


Tapınak görmüşken içine girmemek olmadı.


Buda Buda ❤😍


Ben hiçbir dini hor görmem, küçümsemem, alay etmem. Sonuçta din Allah ile kuk arasında olan özel bir inançtır. İnsanlar iyi niyetli oldukları sürece hangi dinden ne olduklarıda hiç önemli değildir. 


Bi tane alohaa esintili pareo aldım burda. Bi hatıra da almayayım mı 😍 Renkler cıvıl cıvıl insanın içi gönlü açılıyor 🐳


Hasır çanta modası dünyanın heryerinde aynı 😄



Şu dantel şapka biraz değişik



Birazda sokaklardan görüntüler size...




Victoria



❤❤❤





Seyshellerden şimdilik bu kadar. 
Sevgiyle kalın 
































6 yorum:

  1. Cok hoscuk bir adaymis. Sakinlik arayanlara gore tamda:)
    Elbise sahane, fiyati az cok tahmin edip azicik gipta emis olabilirim:))
    O dantel sapkayi almistir umarim diye gecirdim icimden:))
    O zaman Alohaaaa :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 😄😄😄 Şapkayı almadım, benim koca kafama küçük gibiydi orta kısmı sanki 🙈 Sakinlik arayanlara birebir, sessiz sedasızz ohh miss 🤗 😚😚😚

      Sil
  2. Elbiseyi çok beğendim,püsküller çok yakışmış, güle güle giy :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederimm 😍😘😘😘❤

      Sil
  3. Ne güzel fotoğraflar yaaa instada hiç paylaşmıyorsun böyle şeyler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehhee hepsini instada paylaşırsam kimse bloğa uğramazda ondan 😄😄😄😄😚😚😚

      Sil