1 Aralık 2016 Perşembe

1-2-3 Tane PORTFÖY ÇANTA


Merhaba sevgili hanımlar, malumunuz son günlerde elsa elbiselerini bi kenara bırakıp haldır haldır öğretmenler günü için çantalar diktim.


Ve portföy çantalarım🤗 Bence çok cici oldular, ilk deri deneyiminide bu şekilde yapmış oldum 😄


Bu resim araya kaynamış 😍😁


Bu çantayı duck bezi denen kumaştan diktim, içinide poplin ile astarladım...


Filimde çok yakıştı içine dimi :)


Buda sınıf öğretmenimiz için diktiğim clutch çanta, dışı suni deriden ama derisi gerçekten çok güzel...


Ve buda içi, saten gibi ince ve kaygan kumaş. Desenli olduğu için çok belli olmuyor ama içinde telefon gibi şeyler koymak için üç cebi var.


Diğer çantamız, makyaj çantası ebatında, ister el çantası ister makyaj çantası olarak kullanılabilir.


İçinde bir cebi var telefon girecek kadae, ama büyük telefonlardan 😁


Ve winx kızlar hediye paketlerimiz 🤗😃 öğretmenler böyle istermiş, hahahha nehirim öyle dedi :)

Tüm öğretmenlerimizin öğretmenler gününü bir kez daha kutlarım. Çok kutsal bir görev ve çokda zor.  

Kendinize çok çokk iyi bakın, aslında yazıcak çok şeyim vardı ama malesed keyfim yok yaşananlardan dolayı :(

Kendinize çok iyi bakın, sevgiyle, sağlıkla ve sevdikleriniz ile kalın.
Irmak 







6 yorum:

  1. Ellerine sağlık canım araya kaynayanlara da Maaşallah diyorum Rabbim güzelliklerini yaşamayı nasip etsin.
    Ebru deseni gibi olan astara da bayıldım süper olmuşlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, bepenmenize çok sevindim 🤗 Ebru desenli gibi olan kumaşı iki sene çnce almıştım neredeyse,ozamanda alırken çanta astaru falan yaparım diye düşünmüştüm, kısmeti yine çanta astarı olmakmış kumaşın 🤗☺😍😙

      Sil
  2. canım harika olmuşlar, ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çokk teşekkür ederimmm, metal aksesuar almaya gidebilirsem daha süslülerinide dikicem inşallah 😙😍☺

      Sil