4 Haziran 2016 Cumartesi

BUGÜN GÜNLERDEN NEHİR...


Herkese merhabalar. Bugün bizim için çok önemli birgün. Şimdii sanırım doğum günü sandınız ama doğum günü değil güzel nehirimin. Güzeller güzeli kızımın bale resitali vardı bugün.



İşte minik balerinim benim...Nasılda heyecanlıydım, Allah'ım nasıl güzel bir mutluluk insanın yavrusunun sağlıkla sıhhatle büyüdüğünü görmek.



Normalde makyaj yapmıyoruz nehire. Bizleri görünce tabiki oda hevesleniyor ama Hayır diyoruz. Daha çok küçüksün ve akıllı minnoşumda hemen tamam deyip başka yöne yöneliyor.



Ama bugün öğretmenleri sahnede ışıldasınlar diyince bende kızıma gittim ve hemen simli bir allık,ruj ve göz farı aldım. Nehir makyaj malzemelerini görünce "anne çantası nerede" diye sordu hemen :)) İnanmıcaksınız ama gözlerinin içi parladı, kız değilmi işte :)



Neyse, zaten hepsi çok güzeller, bide süslenip balerin elbiselerini giyince, Allah'ım sahne ışıldadı resmen kızlarımızın çıkmasıyla.



Çok güzel dans etti kuzucuklar, gururlandım resmen kızımla. Daha 3,5 yaşında ve sahnede... Allah nicelerini nasip etsin inşallah kızlarımıza. 



Tabi ben bugün sürekli gözleri dolu bir anne... Hem kızımın başarısını görmek hemde imkanı olmayan, değil bale okula bile gidemeyen çocukları düşündükçede gözlerim sel oldu gitti sürekli. Neden bilmiyorum ama anne olduktan sonra çok ağlak biri oldum ben. Haberleri seyrederken bir bakıyorum ki gözlerimden yaşlar akmış gitmiş.



Allah tüm annelerin evlatlarına güzel yazılar yazsın, hiçbir çocuk mağdur olmasın, her imkanları olsun kuzuların. Hiçbişeyde gönülleri kalmasın, hep yüzleri gülsün, mutlu sağlıklı olsunlar.


Çok güzel, anlam dolu bir günün ardırdan eve gelip koşturmacaya devim ediyorum tabi. Bu arada leopar eteğimide bugün giymek nasip oldu, herkesler çok beğendi :)) (Azıcık şımarayım dimi)


Vee son olarakda tabiki Ulu önder Mustafa Kemal ATATÜRK sayesinde bugün MKM ATİLLA İLHAN Sahnesinde çocuklar gönül rahatlığıyla dans ettiler, Atalarını selamladılar. Kendinize çok çokk iyi bakın, sağlıkla sıhhatle ve sevgiyle kalın. Görüşmek üzere...

Irmak 😙


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder