2 Eylül 2015 Çarşamba

ÇİÇEKLİ ŞORTUM, SARI BLUZUM



Görmemişin bir dalgıç kumaşı olmuş, tutmuş neler neler yapmış :) Ay napim bu kumaşa bayıldım ben. Bide sarı olması ayrıca güzel kılıyor benim için.



Cıvıl cıvıl, rahatmı rahat bir şort. Oldum olası severim şort giymeyi ben. Yazın vazgeçilmezleri arasındadır.



Hem rahat, hemde çocuklarla bile giyimi kolay (oturup kalkma, ani düşüşler falan gibi durumlarda :)) 
Bluzumda bu kumaş için seçmiş olduğum pamuk vual kumaş. En yönünde hafif esnek. 



Kalıbını kendi eski bi bol tişörtümden çıkardım. Çok basit oldu dikimi benim için. Sanırım kalıpsız çalışmak daha rahat geliyor bana :)) Yada tembelliğimden bilemedim şimdi. 

İşte, cici şortumla ben. Daha kumaşım var, onunlada yengeme bir etek ve bluz dikicem inşallah :)

Bir sonraki dikişli günlerde görüşmek dileğiyle. Sevgiyle kalın...

3 yorum:

  1. Her ikiside çok hoş güle güle kullan canım . bloğunu yeni keşvettim takipteyim banada beklerim sevgiler....

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederim, bende hemen bakıcam bloğunuza. tekrar görüşmek dileğiyle :))

    YanıtlaSil
  3. ilgi alaka ve takibiniz için teşekkür ederim ilk gözünüze çarpan herhalde 9 yaşındaki kızımın bloğu olmuş. O güncelerini paylaşıyor. Benim kendi bloğum dikiş ile ilgili. sebnemledikis.blogspot.com bilginize. ilgilenirseniz tekrar beklerim sevgiler...

    YanıtlaSil