23 Ağustos 2018 Perşembe

PRATİK DİKİŞLİ DÜĞMELİ ETEK

Herkese merhabalar sevgili arkadaşlarım. Öncelikle kurban  bayramınız mübarek olsun, Allah ibadetlerinizi kabul etsin 🙏


Öncelikle top havuzunda fotoğrafçılığımı yapam Nehireme teşekkürü bir borç bilirim 😄

Eteğimin kumaşını 2 yıl önce çarşamba pazarından almıştım. Hafif esnek ince pamuk naylon karışımı bi kumaş.


Dikimi ise çok basit, eli iğne iplik tutan herkesin kolayca dikebileceği bir model hemde şık 💗



Basitöe anlatımı bukadar, kumaşı ikiye katlayıp ortadan dikiyoruz, sonra o orta kişi pat gibi enli yaparak kıvırıp tektar dikiyoruz. Tabi pat olduğu için altına tela ütülemeyi unutmayın 😉


Aslında kısa birde video hazırlamıştım dikiş aşamalarıyla ilgili ama telefonum kırıldığından serviste ve ben sadece bilgilerimin silinmemesi için dua edebiliyorum 🙏


Hımmm bu resmi yukarıda koymuşum 🤭 çok sevmişim demekki 



Arife günü kızçelerimle vadi istanbula gitmiştik, orda kızları eğlendirdik hemde eteğimide bir.ikide olsa resimleme şansım oldu. Eee top havuzuda gayet iyi oldu rengarek aslında 😍


Günüde böyle yedik tabii keyifli keyifli 💗 Neyse, yazılarımı bu ara hemen yazamıyorum,malum uçuşlar aşırı yopun. Ama elimden geldiğincede yazamaya çalışıyorum, aslında paylaşacak okadar çok şey varki.
Kendinize çokk çokk iy bakın, seygiyle,sağlıkla,sıhhatle ve sevdiklerinizle birlikte kalın 💗🙏😚
Irmak



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder